Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.udca.edu.co/handle/11158/597
Title: Marketing viral como herramienta de posicionamiento
Authors: Pineda Salgado, Fabián Esneyder
Velandia Estupiñan, Leidi Joana
Keywords: Marketing viral;Microempersas
Issue Date: 2016
Abstract: The kidlings and medium enterprises at present need to implement constant changes that provide stability to them on the market, strengthen its competitive advantages andgenerate theirs mark recognition. To achieve it they need to start novel strategies of marketing that allow them to transmit the message of a successful way to the objective public without having to happen for the saturation of the conventional means. Thus the use of new hardware as the viral marketing authorizes to the companies the development of social networks to reach exponential increases of recognition of mark, without big investments and hirings of massive means
Description: Las PYMES en la actualidad requieren implementar cambios constantes que les proporcionen estabilidad en el mercado, fortalezcan sus ventajas competitivas y les generen reconocimiento de marca. Para lograrlo necesitan poner en marcha estrategias novedosas de marketing que les permitan transmitir el mensaje de manera exitosa al público objetivo sin tener que pasar por la saturación de los medios convencionales. De esta forma el uso de nuevas herramientas como el marketing viral faculta a las empresas la explotación de redes sociales para alcanzar incrementos exponenciales de reconocimiento de marca, sin grandes inversiones y contrataciones de medios masivos.
134 páginas : ilustraciones, gráficas
URI: https://repository.udca.edu.co/handle/11158/597
Appears in Collections:AAE. Ingeniería Comercial

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingviral.pdf4,39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons